Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28
Zelenina Juvita, prodej 28.9.
29
0Ú, pošta, obchod- vypnutí elek. energie
Přerušení dodávky elektrické energie
30
Vinařství Holánek
1
prodej kuřic 1.10.
2 3
4 5
Drubežárna Prace
Klub BUK
6 7
vinařství Holánek
8 9 10
11 12
zelenina Juvita
13 14
vinařství Holánek
15 16
Drůbežárna Prace
Drakiáda
17
18
sběr komunálního odpadu
19 20 21
Vinařství Holánek
22
Bukovanské hody
23
Bukovanské hody
24
Bukovanské hody
25 26
Lampiónový průvod
27
pivo u Povolných
28
Vinařství Holánek
29
pošta Partner Bukovany
OÚ Bukovany
30 31
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny

podatelna@obecbukovany.cz

Požadavky na elektronická podání

Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument  ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Bukovany
Bukovany 222
696 31 Bukovany

 

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 7:00 - 15:00
středa 7:00 - 15:00
čtvrtek 7:00 - 17:00
pátek 7:00 - 15:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č. 016/01.01)