Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
Zelenina Juvita
28 29
Drůbežárna Prace
Vinařství Holánek
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Střih ovocných stromků
11 12 13 14
Vinařství Holánek
15
Prodej drůbeže a krmiv
16
XI.KOŠT POMAZÁNEK
17
18 19
Drůbežárna Prace
20
Žítková a její bohyně- beseda
21
JUKKA, prodej stromků
Prodej kuřecího masa
22 23 24
25 26 27 28 29 30
Ukliďme si svět
31
Košt vín 2024
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 7:00 - 11:30 12:00 - 15:00
    středa 7:00 - 11:30 12:00 - 15:00
    čtvrtek 7:00 - 11:30 12:00 - 17:00
  2. Telefonické podání: +420 518 618 022
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky
    na adresu podatelna@obecbukovany.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Bukovany, Bukovany 222, 696 31 Bukovany

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 7:00 - 11:30 12:00 - 15:00
    středa 7:00 - 11:30 12:00 - 15:00
    čtvrtek 7:00 - 11:30 12:00 - 17:00
  2. Telefonické podání: +420 518 618 022
  3. Poštou na adresu Obecní úřad Bukovany, Bukovany 222, 696 31 Bukovany
  4. Elektronicky na e-mail: podatelna@obecbukovany.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: 9biatms
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti

  • do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Bukovany, Bukovany 222, 696 31 Bukovany
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno,
    datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti
o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 61 Kč vč. DPH
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 3 Kč/ks vč. DPH
- oboustranně formát A4 4 Kč/ks vč. DPH
sepsání žádosti A4 37 Kč vč. DPH

Formuláře

Formuláře obecního úřadu